Sari la conținut

Ai acumulat kilograme în plus de Paști? Iată 6 reguli simple care te pot ajuta să-ți recâștigi echilibrul ponderal

  • de

Sărbătorile de Paști deja sunt pe sfârșite, însă kilogramele în plus au rămas. În acest sens, specialiștii vin în ajutorul nostru cu soluții reale și eficiente care ne pot ajuta să ne recâștigăm silueta și echilibrul ponderal.

Indiferent dacă excesul de kilograme vine din consumul excesiv de alimente de Paște sau este rezultatul unor obiceiuri alimentare nesănătoase, există întotdeauna modalități de a reveni la o greutate sănătoasă și de a menține un echilibru ponderal optim.

„Dacă am facut abuz culinar la masa de sărbatoare, nu intrăm imediat în post negru drept pedeapsă, ci revenim la principii sănatoase de alimentație. Putem exclude, o zi, două, carbohidrații (pâinea, orezul, bulgurul, dulciurile) și lactatele sub orice formă. Încercăm să avem mese bogate în proteine (carne/pește/fructe de mare), fibre (verdețuri, legume) și grăsimi sănătoase: nuci de toate tipurile, dar cu moderație, semințe (in, floarea soarelui, susan, dovleac), avocado. Apoi, exercițiile fizice nu trebuie să lipsească, iar necesarul zilnic este de minimum 30 de minute”, precizează Fitness Mama, potrivit Avantaje.ro.

Pentru cele mai importante știri, abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM!

De asemenea, specialistul în fitness și nutriție a elaborat și o listă cu 6 reguli simple care te ajută să slăbești după mesele copioase din perioada Paștelui

1. Alege să consumi în proporție de 75% alimente crude: fructe, migdale si nuci, salate de legume, smoothie-uri de fructe, țelină, pătrunjel, sparanghel, ceai (menta, salvie, tei, echinacea, urzica, trifoi rosu) și foarte multă apă.

2. Începe-ți ziua cu un pahar de apă la temperatura camerei în care ai stors jumătate de lămâie. Are efect tonic, energizant și ajută la stimularea sistemului digestiv.

3. Începe ziua cu un mic dejun light: cereale integrale, salată de fructe sau ou fiert.

4. La prânz, prepară-ți o salată cât mai simplă cu pește sau pui, cu un dressing de lămâie și ulei de măsline și limitează-te să consumi rondele de orez expandat.

5. Cina va fi formată dintr-o salată sau legume la grătar.

6. De departe, cea mai importantă abordarea este cea legată de exercițiile fizice: plimbările în aer liber, alergarea ușoară, dar și seturi de exerciții complete.

Articolul Ai acumulat kilograme în plus de Paști? Iată 6 reguli simple care te pot ajuta să-ți recâștigi echilibrul ponderal apare prima dată în Realitatea.md.