Pomul Vieții, simbolul Republicii Moldova, a împlinit 10 ani de la lansare. Brandul are același mesaj și astăzi, „Discover the routes of life” (Descoperă căile vieții).
Brandul Turistic a fost prezentat în premieră pe 20 noimebrie 2014 în incinta Muzeului de Etnografie și Istorie Naturală, de către Agenția Turismului Republicii Moldova în parteneriat strategic cu proiectul USAID CEED II. Astfel, simbolul culturii naționale exprimă: tradițiile, ospitalitatea, naturalețea și autenticitatea țării noastre.
În prezent, „Pomul Vieții” a evoluat semnificativ și nu mai reprezintă doar turismul, ci și un instrument strategic de promovare a imaginii țării noastre.
„De-a lungul acestui deceniu, „Pomul Vieții” a fost un veritabil ambasador cultural, consolidând imaginea Moldovei pe scena internațională. Cu sprijinul partenerilor internaționali, precum USAID CEED II, și datorită eforturilor Agenției Turismului a Republicii Moldova, care la acel moment coordona domeniul turismului, astăzi avem un brand care ne reprezintă cu succes la cel mai înalt nivel”, se arată într-un comunicat al Ministerului Culturii.
Pentru cele mai importante știri, abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM!
În anul 2018, brandul turistic devine brand de țară. Succesorul de drept al Brandului de țară devine Agenția de Investiții. Astfel, marca comercială ”Pomul Vieții” este înregistrată atât la nivel național, cât și internațional prin intermediul certificatului WIPO. Până în prezent Agenția de Investiții a recepționat peste 60 de solicitări privind aplicarea mărcii.
Anual brandul de țară este utilizat pentru organizarea și promovarea diverselor manifestări printre aceasta participarea la expoziții de specialitate înafara țării dar și alte evenimente importante.
Articolul Pomul Vieții, de zece ani simbol al tradițiilor, ospitalității și turismului din Republica Moldova apare prima dată în Realitatea.md.