Mall Moldova, cel mai mare centru comercial din zona Moldovei a României, și-a deschis oficial porțile pe 17 aprilie, la Iași. Face parte dintr-un plan investițional în valoare de aproximativ jumătate de miliard de euro, care include și ansamblul de regenerare urbană, contribuind la crearea a aproximativ 4.000 de locuri de muncă în cadrul comunității locale, scrie presa română.
Mall Moldova este poziționat strategic la intrarea în municipiul Iași, într-o zonă cu acces facil din principalele orașe ale Moldovei române, și în proximitatea celor mai importante zone de dezvoltare rezidențială ale Iașului, precum comunele Valea Lupului și Miroslava.
[bzplayer mp4=”https://cloud.realitatea.group/video/rupor.md/mall.mp4″ muted=”false”]
Redefinește standardele retailului modern printr-un mix variat de magazine de îmbrăcăminte, încălțăminte, articole sportive și jucării, la care se adaugă branduri cunoscute cu produse de înfrumusețare și sănătate. Printre brandurile prezente se află: Peek & Cloppenburg, Reserved, Sephora, e-Pantofi, Cărturești, Mobexpert, Hipermarket Carrefour, Decathlon, Fressnapf, Rovere, New Yorker, Mango, Douglas, Rituals, Lego, Under Armour, Skechers, Foot Locker, Tezyo, Smyk, Half Price. Mixul de retail a fost conceput pentru a acoperi toate segmentele – modă, sport, beauty, home & deco, tehnologie și articole pentru copii.
Zona de food court vine cu un design unic în România și o diversitate gastronomică, cu peste 30 de concepte și 2.500 de locuri de luat masa, ce asigură pasionaților de mâncare o experiență culinară savuroasă. Branduri internaționale în premieră pentru Iași și zona Moldovei, precum Wendy’s, Popeyes, Dodo Pizza, Hesburger, Sushi Terra, Puii Mei, dar și conceptele noi, cum sunt Toto 9 gastrobar și Zay Coffee & more vin pentru a întregi varietatea de produse și servicii, redefinind experiența clienților, alături de bine cunoscutele branduri KFC, Burger King, McDonald’s sau Vivo Fusion Food Bar. Și pentru iubitorii de cafea și deserturi, Mall Moldova vine cu noutăți și branduri consacrate, iar Manufaktura, Gelateria La Romana și Starbucks sunt doar o parte din surprizele pregătite acestora.
Pe lângă zona dedicată fashion-ului, Mall Moldova se afirmă ca un adevărat hub de socializare și divertisment în regiunea Moldovei. O porțiune extinsă din centrul comercial este dedicată recreerii, incluzând cel mai modern cinematograf Cinema City din regiune, dotat cu tehnologie 4DX, locul perfect pentru o experiență cinematografică imersivă. Alături de acesta se află și renumitul centru de fitness World Class, complet echipat cu piscină semi-olimpică și terasă exterioară, care adaugă un plus de relaxare ofertei complete.
Ceea ce face Hype By Kiddo cu adevărat excepțional sunt atracțiile inovatoare, multe dintre ele fiind premiere europene: Galaxy Slides, toboganele futuriste unice în Europa, care oferă o experiență spectaculoasă, sau Ninja Warrior, provocarea supremă pentru aventurieri, cu un traseu amplasat la impresionanta înălțime de 9 metri – o premieră pentru locațiile Hype.
Cei aflați în căutarea unei explozii de adrenalină pot încerca macaraua de 8 metri pentru sărituri sau se pot aventura pe peretele Chimney, o ascensiune în întuneric care poate fi completată de Peretele Graffiti, ce combină mișcarea cu arta urbană. Nici pasionații de gaming nu sunt uitați – Hype By Kiddo include peste 50 de jocuri arcade, mai mult de jumătate dintre ele fiind unice în Iași.
Pentru cei care adoră jocurile de echipă, atracții precum Laser Tag cu tematică Cyber Punk, singurul de acest tip implementat în Europa și Arkadia VR Arena, o arenă VR multiplayer pentru 6 jucători, aduc un nivel inedit de competiție și interacțiune. În plus, iubitorii de tehnologii imersive nu pot rata QBIX, o experiență revoluționară produsă chiar în Iași și vândută cu succes în întreaga lume.
Pentru cele mai importante știri, abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM!
Articolul Moldova – cel mai mare mall din afara Bucureștiului s-a deschis la Iași apare prima dată în Realitatea.md.