Reprezentanții Primăriei municipiului Chișinău verifică toate panourile publicitare din oraș. Procedura de inventariere a fost inițiată în luna octombrie, iar până acum, potrivit informațiilor, au fost identificate peste 3000 de panouri publicitare.
Viceprimarul Capitalei, Ilie Ceban, a declarat luni, 25 noiembrie curent, în cadrul ședinței operative a serviciilor municipale că mai mulți agenți economici s-au speriat de această situație.
„La etapa inițială, toate panourile autorizate sunt incluse pe platforma gislocal.md, care este publică și poate fi accesată de toți locuitorii capitalei. Mulți agenți economici s-au speriat de această situație și au început să trimită scrisori. Noi am explicat tuturor că, la prima etapă, facem doar inventarierea și îi îndemnăm să își aducă actele în regulă; nu sancționăm pe nimeni. Unii încearcă să se eschiveze de la aceste obligații, scriind scrisori cu amenințări de contestare în judecată.
Noi respectăm legislația, iar unii invocă faptul că autorizarea acestor panouri este complicată. Să presupunem că publicitatea nu este fixată corespunzător pe un perete și cade — cine va răspunde?”, a menționat Ilie Ceban.
Municipalitatea menționează că activitatea de inventariere continuă pentru determinarea numărului exact al panourilor publicitare din oraș.
Pentru cele mai importante știri, abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM!
Articolul Municipalitatea a pus ochii pe panourile publicitare. Viceprimar: Unii agenți economici s-au speriat apare prima dată în Realitatea.md.