Pisicile și câinii celebri de pe Instagram sau TikTok sunt, se pare, cei mai sinceri vânzători din online. Un studiu recent arată că petfluencerii – animalele cu conturi proprii de social media – au un impact mai puternic asupra consumatorilor decât influencerii oameni. Internauții tind să aibă mai multă încredere în animalele „vorbitoare” online, considerându-le lipsite de interese ascunse și mult mai sincere în reclame.
Într-un experiment, o reclamă cu un câine a generat cu 66% mai multe aprecieri și clickuri decât o reclamă identică cu un om. Mai mult, a costat de trei ori mai puțin pentru brandul promovat. Într-un alt test, consumatorii au fost dispuși să plătească cu 43% mai mult pentru un produs promovat de o pisică, față de unul promovat de o persoană.
Cercetătorii spun că petfluencerii nu doar că scapă de scandaluri, dar și trezesc emoții autentice. Nu pot fi acuzați de falsitate sau manipulare – iar asta îi face adorabili și… profitabili.
Un alt avantaj al animalelor vedetă este capacitatea lor de a trece peste bariere culturale, limbaj sau statut social. Nala the Cat, una dintre cele mai populare feline online, are peste 4,5 milioane de urmăritori și o avere estimată la 80 de milioane de dolari.
Pentru cele mai importante știri, abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM!
Articolul Când miaună pisica, vin banii! Animalele influenceri, mai convingătoare în reclame decât oamenii influenceri apare prima dată în Realitatea.md.