Sari la conținut

Când miaună pisica, vin banii! Animalele influenceri, mai convingătoare în reclame decât oamenii influenceri

Pisicile și câinii celebri de pe Instagram sau TikTok sunt, se pare, cei mai sinceri vânzători din online. Un studiu recent arată că petfluencerii – animalele cu conturi proprii de social media – au un impact mai puternic asupra consumatorilor decât influencerii oameni. Internauții tind să aibă mai multă încredere în animalele „vorbitoare” online, considerându-le lipsite de interese ascunse și mult mai sincere în reclame.

Într-un experiment, o reclamă cu un câine a generat cu 66% mai multe aprecieri și clickuri decât o reclamă identică cu un om. Mai mult, a costat de trei ori mai puțin pentru brandul promovat. Într-un alt test, consumatorii au fost dispuși să plătească cu 43% mai mult pentru un produs promovat de o pisică, față de unul promovat de o persoană.

Cercetătorii spun că petfluencerii nu doar că scapă de scandaluri, dar și trezesc emoții autentice. Nu pot fi acuzați de falsitate sau manipulare – iar asta îi face adorabili și… profitabili.

Un alt avantaj al animalelor vedetă este capacitatea lor de a trece peste bariere culturale, limbaj sau statut social. Nala the Cat, una dintre cele mai populare feline online, are peste 4,5 milioane de urmăritori și o avere estimată la 80 de milioane de dolari.

Pentru cele mai importante știri, abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM!

Articolul Când miaună pisica, vin banii! Animalele influenceri, mai convingătoare în reclame decât oamenii influenceri apare prima dată în Realitatea.md.